...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 



نظرات شما عزیزان:

دختر جنوبی
ساعت14:54---26 آذر 1391
لحظه های ناب زندگیم در گذر زمان گم شد....
دوستانم را روزگار گرفت...
عشقم را عاشقی ربود...
ما ماندیم و...
یک بقچه رفاقت...
ما ماندیم و سیگاری کنج لب...تلخی چای بی قند و خش خش برگ های زرد...


سلاممممممممم وبتم زیبا بود خوشم اومد تبادل لینک شد موفق باشی


fff
ساعت14:42---26 آذر 1391
خواهش میکنم..
اگه هر کس بیاد و در مورد مطالب نظر بده ما کلی دوست پیدا میکنیم و کلی وسعت دید نسبت به مسائل مختلف..
به نظر شما اینطوری بهتر نیست؟تا اینکه تنها یه گوشه بشینیم وتو وبلاگمون مطلب بذاریمو فقط یه عده رو لینک کنیم ودلتنگی وتنهاییمون هر روز شدیدتر بشه..
این تکنولوژی ها در اصل برای اینه که دل آدما رو به هم نزدیک کنه،پس چرا روز به روز داریم از همدیگه دور میشیم ؟


fff
ساعت14:17---26 آذر 1391
سلام،من وبلاگ خاصی ندارم.

از وبت خوشم اومد..

هر وقت تونستم میام سر میزنم..
پاسخ:نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم فقط می تونم بگم با تمام وجودم ممنون دوست خوب من


fff
ساعت1:28---26 آذر 1391
چه قد ناز وگوگولیه!!!

یاد تنهایی خودم افتادم..پاسخ:ممنون عزیزم تو منو از کنجکاوی کشتی حداقل یه ادرسی یه اسمی از خودت بزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 25 آذر 1391برچسب:تنهایی عروسکی, :: 21:46 ::  نويسنده : mostafa