سلام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

به نام او به یاد تو سلام:سلامی به گرمی آفتاب به لطافت ابر به روشنی مهتاب و به زیبایی چشمانت،چشمانی که با یک نگاه دل هزارن مو جود را به لرزه در می آورد که یکی از انها من باشم . سلامی به نغمه شیدایی بلبلی که از سرزمین عشق و آرزوها شروع به پرواز نموده و راه طولانی و خسته کننده را با تمام وجود بال و پر زده تا پیامی برای معشوقی که با تمام وجود در قلب من جای دارد بیاورد و اری عشق من آن معشوق تو هستی وآن پیام چیزی نیست جز اینکه با تمام وجود بگویم دوستت دارم، دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

kamran
ساعت17:39---18 اسفند 1391
سلام عزیزم خوبی؟
میبینم که خداروشکر خوب پیشرفت کردی
حوشحال میشم اگه باهام تبادل لینک کنی!!!!!


fff
ساعت16:14---11 بهمن 1391
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووووووووون

fff
ساعت15:33---11 بهمن 1391
وای چه خوب...

خوش به حالت..

مصطفی جان داری توی سرزمین مقدسی راه میری،اگه یه جایی دلت هوایی شد و به اون حس وحال عاشقانه رسیدی واسه ما هم دعا کن عزیزم..
پاسخ:حتما خواهر عزیزم الان دارم دعات می کنم


fff
ساعت1:07---9 بهمن 1391
اصلا ولش کن..

خودت چطوری؟امتحاناتتو دادی؟

ماهم امتحان داشتیم.

یه چند وقتیه که با خودم ودنیا اینترنت قهر بودم..ولی خو دنیاست دیگه؛این نیز بگذرد..

امیدوارم چرخ زندگیت به وفق مرادت بچرخه..

جاي شما خالي من الان از طرف مدرسه رفتم راهياه نور يعني اهواز خيلي خوشحال شدم دوباره لطف و مهربوني كردي كه به وبم سر زدي اميد وارم كه امتحانات رو خوب داده باشي:


Zahra
ساعت10:20---8 بهمن 1391
سلام داداشی
ایتنترنت خونمون قطع شده الانم اومدم کافی نت دراولین وقت مطالب زیبایی برات میزارم مرسی


fff
ساعت13:40---5 بهمن 1391
گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم،من میگریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا از سادگی ام میپندارد..



سلام مصطفی جان،خوبی؟دلم برات تنگ شده بود،راستش یه کمی ازت دلخور بودم،ولی ..

گفتم بیام باهت آشتی کنم دیگه.پاسخ:سلام خیلی دلم براتون تنگ شده بود چرا این همه مدت نیومدی؟برای چی ازم دل خور بودید اگر کار اشتباهی کردم واقا ببخشید


Zahra
ساعت13:36---4 بهمن 1391
سلام
مرسی ما رو قابل دونستی وبهم سر زدی ببخشید دیر جواب سوالتو میدم آخه نمیتونستم بیام دور وبم،نمیدونم باید چی بگم اگه دوست داشته باشی من حرفی ندارم فقط باید بگم من مطالب شاد زیاد نمینویسم بیشتر غمگین مینویسم،راستی چرا لینکم نکردی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 3 بهمن 1386برچسب:سلام, :: 20:50 ::  نويسنده : mostafa