غم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

غم نگاه آخرت تو لحظه ي خداحافظي




گريه ي بي وقفه ي من تو اون روزاي كاغذي


قول داده بوديم ما به هم كه تن نديم به روزگار


چه بي دوام بود قول ما جدا شديم آخر كار


تو حسرت نبودنت من با خيالتم خوشم


با رفتنم از اين ديار آرزوهامو ميكشم


كوله بارم پــــــــــره حسرت


تو دلــــــــم يه دنيا درده


مثل آواره اي تنها تو خيابوني كه سرده


تاخيالت به سرم ميزنه گريه ام ميگيره


آروم آروم دل تنگم داره بي تو ميميره


گـــــــل مغـــــــــــرو ­ر قشـنگم

من فــــــرامــوشت ­ نـكـــــردم

بي تو اينجا رو نمي خوام ميرم و بر نمي گردم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

fff
ساعت1:20---28 بهمن 1391
راستکی چیزی نشده؟ آخه پست قبلیتو که خوندم،گفتم شاید ناراحت باشی.

خوبه که خوبی..خداکنه همه خوب باشن..

خواهرت فرزانه
پاسخ:ههههه اون فقط داستان بود فرزانه که خواهرم نیست فقط داستانه


fff
ساعت17:11---26 بهمن 1391
تعجب کردی؟پاسخ:نه خوشحال هم شدم من خودم می بینم راستی برای چی گفته بودی نگران شدی ؟اتفاقی نیفتاده

fff
ساعت1:34---26 بهمن 1391
نه اینکه عاشقی حال خوشی نیست

نه اینکه زندگی بی عشق میشه

فقط کاش بین این حسای مبهم

بفهمم آخرش چی عشق میشه..
پاسخ:پس زمونه هم نگاه می کنی very good


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:غم, :: 23:0 ::  نويسنده : mostafa