باران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم

بدون چتر

من بغض میکنم ، آسمان گریه ...



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت11:55---16 فروردين 1392
تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟

تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد

یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار

خسته از این زندگی با غصه های بی شمار




fff
ساعت1:10---30 بهمن 1391
با من تماس بگیر خدایا



هر روز

شیطان لعنتی

خط های ذهن مرا

اشغال میکند

هی با شماره های غلط

زنگ می زند آن وقت

من اشتباه می کنم و او

با اشتباه های دلم

حال می کند

*

دیروز یک فرشته به من میگفت:

تو،گوشی دل خود را

بد گذاشتی

آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ

آخر چرا جواب ندادی

چرا بر نداشتی؟

*



یادش بخیر

آن روز ها

مکالمه با خورشید

دفترچه های کوچک ذهنم را

سر شار خاطره می کرد

امروز پاره است

آن سیم ها که دلم را

تا آسمان مخابره می کرد

*



اما با من تماس بگیر خدایا

حتی هزار بار

وقتی که نیستم لطفا پیام خودت را

روی پیام گیر دلم بگذار



عرفان نظر آهاری ( کتاب :روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس


پاسخ:واقا خیلی زیبا بود نمی دونم چطوری این همه لطفت رو جبران کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:باران, :: 13:0 ::  نويسنده : mostafa